Bakis lördag

Kvällen i Bjurholm var hur skoj som helst. Jag drack mycket vin och Sebbe inget alls. Cash is King spelade, och riktigt bra dessutom. Sebbe tyckte visst att dom förstört vissa låtar, men jag märkte såklart ingenting :) Vi dansade hela kvällen, och så jäkla roligt det var. Var dock en hel del original där, men dom störde inte så mycket.

Idag händer det nog inte mycket. Skulle behöva städas här hemma, men än har då ingen av oss tagit tag i det... Börjar gruva mig för en ensam-vecka själv. Skrutten ska iväg på kurs i Skellefteå, fem hela dagar. Huvva. Har bestämt att han får laga några matlådor åt mig, så att jag klarar mig, haha. Annars lär jag ju bara sitta här hemma och tro att allt lagas av sig själv. Han är så duktig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0