Skitsnack

Har ni tänkt på våran bakgrundsbild? Att det faktiskt är folk som kramas och typ har sex? Den är mys. Men vet ni vad? Har ju surrat om att vi inte har nån aning om hur vi ska få till våran bloggdesign. Men nu messade jag med Joanna, och Therese har sagt att hon kan hjälpa oss. Yey! Vore ju guldvärt. Om du läser det här, så kommer jag (och säkert också Sebbe) för att få lite hjälp. Och för att spana in lill-Loke. Jag är så avundsjuk...

Ikväll är vi faktiskt hundvakt till Annika och Hasses lillhund. Kan ni tänka mig hundvakt? Nja, inte riktigt jag. Men, Sebbe vill ju så gärna ha hund.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: tess

jag hjälper gärna :)

2009-11-07 @ 02:29:14
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0