Ny vecka

Hallojs,

Har just kommit hem. Vi har varit på fack-möte. Sebbe den lilla fjanten har ju gått och blivit en fack-pamp, och nu mina vänner, har han även fått med mig. Så nu ska jag och älsk iväg på kurs, förmodligen i Stockholm. Men det blir efter nyår någon gång.

Åkt på en riktig skit körning i veckan. Åter igen paketbil, börjar känna mig smått less måste jag säga. Min lilla arm värker och gör så ont. Enorma smärtor när man måste sitta och växla en gammal rishög till bil dag ut och dag in. Jag vill köra med automatlåda. Nu.

Just ja, på tal om rishög. Här här ni Sebbes lilla projekt... Den har vi 'städat bort' inför vintern, och eftersom vi nu har hus har även den fått en egen liten boning att bo i. På bilderna står den dock på Röbäck.






Nu flyger jag iväg till soffan igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0