Lantis

Pjuh! Kom just hem från gympan med tanterna. Riktigt bra träning idag, mycket löpning och styrka. Känner mig pigg igen. Känner mig dock som en nörd när jag går dit i gummistövlar. Man har då helt tappat begreppet nu när man flyttat ut till landet. På morgonen springer jag till brevlådan i långkallingar, Sebbes fem gånger för stora arbetsjacka och så mina stövlar. Det är då en himla tur att det bara är jag som är vaken. Dessutom är lampan som går förbi våran enskilda lilla väg trasig så jag syns inte, men däremot vet jag inte heller vart jag trampar, så snavar fram. Ska ringa till Vännäs kommun och be dom komma och laga den.

Hade tänkt att se "Morden", men nu vart jag så sen så får se det på nätet vid ett senare tillfälle. Imorgon ska jag äntligen få träffa Joanna och hennes lilla bebbe som har kommit upp till Umeå. Åh, så mysigt det ska bli. Kommer vilja ta med honom hem.

Nu blir det duschen och sen läsa ut boken. God nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0