Inget

Har kört lastbil som ett tok över hela stan idag. Automat dessutom, så jag är överlycklig. Sebbe har varit hemma idag med ryggont och allmänt hängig. Han stannar nog hemma en dag till skulle jag tro, om det inte blir värre. Imorse när jag just backat mot bryggan kände jag en väldigt konstig lukt. Tänkte inte så mycket mer på det förrän jobbarkompisar kommer rusande och frågar vem det är som hade personbilen parkerad mot stängslet. En kollegas bil brann upp helt plötsligt. Som tur var stod jag några platser därifrån, men jag tycker så synd om honom. Stackarn. Det var jätte lågor, men som tur var kom ingen till skada.

Somnade i soffan för ett tag sen. Och nu går det inte att gå dit, för nu tittar S på det förbannade Simpsons. Man borde kunna blockera vissa program. Ska forska i det där.

På onsdag behöver vi någonstans att äta för då är det innebandy match igen. Mamma eller Annika?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0