Första advent

Gissa hur mycket fint jag tillslut fick med mig hem. Är så jäkla nöjd med mina inköp. Vart en riktigt stor förändring på vardagsrummet som jag inte varit riktigt nöjd med tidigare. Ny matta, bord, golvlampa och en massa annat. Vi var ju fyra brudar, och det är ju helt otroligt hur mycket man kan handla. Det slutade med att jag och Sara fick dela på en plats i baksätet och hade knäna fulla och grejjer upp över huvudet. Jag skickade till och med mina saker med en av Sebbes jobbarkompisar som tur nog var där också. Annars hade vi fått lämna tillbaka det mesta.
Idag firar vi första advent med lite städning och komma-i-ordning efter alla ihop skruvningar och småplock. Ljusstakarna har fått sina platser och även lite annat pynt har fått komma fram. Känns riktigt mysigt, även om allt inte är klart än.

Ikväll kommer förhoppningsvis mams och hennes gubbe på besök. Då blir det glögg och mys.

Ska fortsätta att grejja med några projekt. Måste införskaffa en häftpistol imorgon så tygtavlorna kan bli omklädda.

Kommentarer
Postat av: Madde Andreas och Stefan

Hoppla, vi dricker vin och bloggar här nere i storstan Stockholm. Hoppas urskogen gör er gott och att vi kan komma upp snart och dricka kaffe i ert kök! Kram oss i Stockholmssläkten!

2009-12-04 @ 22:50:42
Postat av: Stefan

By the way, Djurgården är bäst!

2009-12-04 @ 22:56:44
Postat av: Sebbe

Klart ni ska komma å dricka kaffe, ja har en espresson maskin...Och det där med Djurgården, vet ja inte vad du prata om. Skellefteå är det som gäller.

2009-12-11 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0