Ensam kvinna igen

Jag orkade verkligen inte stanna i stan ikväll till efter 23, så imorse packade jag sova-borta-väskan till Sebbe, och så får han helt enkelt sova i stan inatt. Jag for hem och har bara tagit det lugnt. Ibland är det skönt, och speciellt på morgonen att få styra upp allt själv. Sebbe har ju inte direkt det bästa morgon humöret :) Här hemma ser det dock ut som ett bombnedslag. Ingen av oss har orkat ta tag i nåt, utan har bara legat i soffan. Mörkret gör en ju såå himla trött... Ska bli härligt med lite helg så att vi får ha dagsljus här inne.

Nästa helg blir spännande mina vänner. Då drar jag och brudarna ner till Sundsvall. Ta nån öl på fredag kväll och springa på Ikea hela lördagen. Det finns ju så otroligt mycket mer att köpa nu när vi har huset. I lägenheten var det verkligen köpförbud, för där fick vi knappt plats själv. Ska bli roligt att se Sebbes min när jag kommer kånkandes med allt.

Nu är det Paradise Hotel. Och jag vet, jag bannar mig själv varje gång jag tittar på det där. Så jäkla dumt att följa med ett sånt program, men jag kan verkligen inte hålla mig ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0