Ensam i mörka Tväråbäck

Jaha, då var det måndag igen. Känns ju dötrist att jobba i det här gråa vädret. Har jävlar regnat hela dagen, känns så fruktansvärt opepp. Och ännu värre är att det är fem dagar kvar tills S kommer hem. Och visst, jag är nog ganska så mesig när det gäller att vara själv. Men det går ju inte att jämföra med att ha Sebbe runt ikring sig. Och han verkar tycka att det är lite småjobbigt att vara borta själv, för han har skrivit flera gånger idag att han saknar mig. Tihi... :) Fast det verkar ju inte direkt roligt att lyssna på det där babblet. Men han kommer komma hem mycket klokare i alla fall.

Har lagat den där lchf moussakan, som det endast har varit jag som velat äta, men den vart riktigt god faktiskt. Köttfärs och zucchini bland annat. Nu har jag en massa matlådor. Bra för mig som inte tycker om att laga mat.

Imorgon ska jag ta tag och lägga upp nå bilder på huset, så ni får se hur fint vi bor. Många har ju inte varit och hälsat på än. Till helgen ska vi börja med hallen. Ska bli intressant att se vad det är för sorts golv som ligger under den där hemska plastmattan. Hoppas på ett sånt trägolv som ligger i matsalen och vardagsrummet, fast lite roligt hade det varit att få testa lägga ett helt nytt också. Det lär ju visa sig.

Nu blir det tv och läsa bok innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0