Uppesittarkväll

Hoho, är det någon annan än jag som känner att det luktar jul? I och för sig så håller Sebastian på att steka köttbullarna inför imorgon, men nu är det verkligen nära. Känns lite konstigt, det har gått väldigt snabbt. Fick julklapp på jobbet, som jag naturligtvis öppnat och redan anat vad det kunde vara. Ett presentkort på Coop på 500 kronor. En alldeles utmärkt julklapp tycker jag. Mycket smart.

För övrigt så håller Sebbes stortå på att lossna. Den är alldeles svart. Han har träffat en läkare, innan den ändrade färg, som trodde att det kunde vara en inflammation. Men sorry Mr. Doktor, det här verkar vara nåt annat. Snart skjutsar jag honom till lassa så att dom får kolla på det igen. Dom där pillrena han fick utskrivna verkar ju inte göra någon nytta i alla fall.

Ikväll lekar vi tant och farbror och ska sitta och titta på Lotta Engberg fyra timmar i sträck. Måtte gudarna vara med oss så att vi vinner oss en slant. Det tycker jag vi förtjänar, så mycket vi offrar för att titta på den gaphalsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0