Tack, hemsk mycket tack

Av någon anledning igår kväll började vi surra om att käken kunde låsa sig. Och om hur fruktansvärt obehagligt och ont det skulle göra. Jag skulle verkligen lida om älsk skulle hamna i det tillståndet (även om det inte är farligt och så) och trampa ner gasen i botten och köra i högsta möjliga hastighet till en människa som skulle kunna fixa det. Göra det bra liksom. Sebbe, den fjanten sa att han bara skulle sätta mig i ett hörn med en socka i munnen, så att jag någon gång skulle sluta prata, och sen skulle han för att vara snäll mata mig med nonstop som han skulle kasta prick med. Jäkla karl säger jag bara. Det här ska han allt få igen för. 

Kom just på att det är en himla tur att han ligger där uppe redan nu. Haha.  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0