Pust.

Bara två dagar kvar av jobb till lite välbehövlig vila. Vi behöver det. Sebbe is in pain. Han har så ont i sin arm att det gör ont att bara kolla på honom. Jag hoppas att han kan stå ut dom här dagarna, men annars är det bara för honom att stanna hemma. Inget att göra nåt åt. Här verkar vi byta av att ha ont i högerarmen.

Hade paket ut till Stöcksjö idag. Backade snyggt in på gården, parkerade utanför farstun, och såg att en gammal tant kollade ut ur fönstret (detta jäkla köksfönster...) och tog ut paketet och knackade på. Tyckte det tog lite väl lång tid för någon att öppna, så jag gjorde det själv, och mot mig kommer den där tanten springandes och ropar till sin gubbe att Postkodmiljonären har kommit! Får skynda mig att förklara att jag inte alls är det, och visar istället paketet jag hade till dom. Lite besvikna miner visade dom, men sa även att det var så roligt att jag hade kommit ändå. De önskade mig en jätte, jätte god jul och gav mig de finaste leendena på väldigt länge.



Kommentarer
Postat av: brorsan

ni får sluta ta och runka så förbannat och byta av med vänstern lr nåt :) då skaru nog si att he gå bätter för er.

2009-12-22 @ 00:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0