Polers!

Vi har ju en hel del tok vi umgås med ibland. Och jag vet ju att ni brukar kika in här. Särskilt Sebbes jobbarkompisar, så jag tycker vi börjar med dom.


Samme. Tro vad ni vill, men ni kan ju ger er på en gissning om vem han försöker föreställa.


Han är förresten sambo med den här härliga bruttan, Ann.



Den här mannen som visar sig från sin allra bästa sida är Ante-Tupp. Han är helt klart en mystisk prick.



Chrille säger skål som vanligt. En kär kollega till mig som även går under namnet Mr. Mintuu.



Camilla 
och Pelle Plutt. Ja-ni-vet-han-som-tog-ett-skutt. Bjuder alltid på underbar mat och även husrum.


Här är Emil. Har dock aldrig sett honom spela gitarr, men han verkar ha fått sig ett ryck här.



Fridulinus.
Vad hon och jag vore utan våran Bulgarien resa är väääldigt svårt att säga.



Ina
och Peder. Hon är en fartdåre och han en jävel på att bugga.



Joanna.
Vi har bland annat varit kombos under ett års tid. Nu har hon en underbar liten son.






Nästa gång tycker jag att det är dags att visa upp alla pussar och kramar som brukar dyka upp när vi ses. Då snackar vi smaskiga bilder.

Hej då så länge.

Kommentarer
Postat av: joanna

men nå så gräsligt gräsligt :P

2009-12-16 @ 20:15:02
URL: http://jo-annas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0