Jul...

Just fått i oss en härlig frukost. Snön vräker ner utanför, och det är dags att gå ut och skotta tror jag. Igår var ju en skön dag också. Då hade vi bland annat varit förlovade i två månader och ägt huset i tre. Och så julafton på det. Jag var hos mamma och åt god mat och öppnade trevliga julklappar. Sebbe var hos sin mamma och hade det också väldigt roligt. Jag åkte dit senare på kvällen och hade det mysigt jag också.

Jag och Sebbe öppnade våra julklappar redan på morgonen... Fick inredningsprylar från perlanliving.se, väldigt fina saker, mycket nöjd, och lite underkläder och sånt. Lillgos fick sig ett par power skor, nytt örhänge (eftersom en schäfer käkat upp det andra), kläder, och dvd bland annat.

Idag åker vi till pappsen i Sävar och har ytterligare en jul. Vi stannar nog över natten.

Ska pussa lite på min myspojke och sen börja göra oss i ordning.

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0