Hemmet!

Här är några av julklapparna från perlanliving.se jag skrev om förut. Fick dessa av gubben...




Egentligen är de tänkta att användas som krokar, men de passade så bra tillsammans med den nya tygtavlan så nu hänger de snett ovanför media platsen.




En stor Welcome skylt. Har dock inte hittat in i hallen än. Nu står den i fönstret i groventrén.







En 30x30 fotoposter med dessa fina ord som nu bara saknar ram innan den kommer upp.




Och på födelsedagen öppnar jag paketet med den här ljusstaken från Design House Stockholm. Jag har spanat på den i två års tid, men det har aldrig blivit av att den fått följa med hem, men Sebbe överraskade mig verkligen. Blev så glad!



Den är så snygg i svart!




Den här ugglefamiljen klickade jag ju hem för någon månad sen, men har inte visats på bild förrän nu.




Och här är den andra nya tygtavlan jag gjorde för ett tag sen. Tyget är från Ikea. Den "hängande tak- eller fönsterprydnaden" blev till lampa för några år sedan. Den har fått hänga med i två lägenheter förut och nu fick den även flytta in i vårat vardagsrum.




Kommentarer
Postat av: Frida

Heej! Vad fint ni har fått det där hemma. Synd att jag inte hade mer tid i Umeå så jag ahde kunnat hälsa på, får ta det nästa gång :-)

Gott nytt år på er!

2009-12-30 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0