Förbannelse

Inte hjälpte det att man skickade karln till sin mamma för lite stadssömn inte. Ne, han kom hem ännu tröttare. Han har sovit i soffan, han slocknade nästan i middagstallriken och nu sover han sött där uppe. (Tror jag ja... Han ligger förmodligen och läser, och då vet ni på vilket humör han är på imorgon bitti, eller hur?). Haha. Vilken tur att det är fredag imorgon. Igår så vann grabbsen matchen i alla fall. Dom hade tydligen spelat på riktigt bra. Stolt över S.

Jag däremot känner mig riktigt pigg, och har jobbat på som tusan idag. Dock kände jag att det vart för mycket när en godsmottagare för hundrade gången kallade mig sin lilla gumma, hjärtat, söt, och började ta på mig i ryggslutet. Hallå? Vem fan tror han att han är egentligen? Höll på brinna av för nu gick han verkligen över gränsen. Jävla idiot. Har noll förståelse för sådana människor och vad fan som pågår i deras huvud. Händer det en endaste gång till så blir det prat med chefen och jag kommer aldrig någonsin åka dit något mer.

Blev genast förbannad igen. Men nog om det. Vill helst inte tänka på det.

Har jag förresten berättat att vi har en vinkällare? Förutom att den faktiskt fungerar som en alldeles utmärkt skamvrå för folk som varit odygdiga eller hittat på nåt bus. Läs Sebbe. Så innehåller den diverse goheter. Och eftersom det är helg imorgon ska vi unna oss något smaskens. Ser fram emot det. 

Ibland känns det verkligen som att vi har ett jätte hus. Och det kan också bero på att jag har så hög volym på teven att han där uppe inte orkar ropa på mig. Han messade ner hit till undervåningen alldeles nyss att han ville att jag skulle skriva att vi har lyssnat på Joe Cocker ikväll. Så det är väl bäst att jag gör det. Och då är det lika bra jag avslutar med det för idag.

Sov gott snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0