Urbillig shopping

Det är verkligen svårt att ta sig tid att sitta och blogga nu när jag inte längre är mammaledig. Förut kunde jag gärna publicera tre inlägg om dagen, men nu får jag vara glad om det ens blir ett i veckan. Jag ska försöka bättra mig för eran skull.
.
Igår erbjöd sig min mamma att hämta hem lillan från förskolan redan vid 13.30. Cindy vart överlycklig när mamma väckte henne från sin sovning i vagnen. Och när väl jag och Sebbe kom hem efter jobbet, hade mamma dammsugit nedervåningen och lastat hela köket full med kläder till Cindy, och massor med frukt och grönsaker, hembakat bröd och bullar. Tack snälla! Vilken bra början på helgen :)
 
Den här dagen har också fortsatt i samma anda då jag och mamma shoppade loss på Megaloppisen på Nolia. Jag fick tag på en i princip oanvänd vinteroverall från Kaxs, och en hel Ica kasse med kläder där alla plagg kostade 10 spänn styck. Även idag köpte mamma kläder till Cindy, tack igen!

8 par byxor, 6 tröjor, 1 klänning och ett par tjocksockar.
1 par täckbyxor och den fina overallen från Kaxs (bäst i test i år!)
 
Som om det inte vore nog vann jag ett par röda Kuoma vinterskor på Tradera till ett bra pris nu på eftermiddagen. Nu är snart ungen rustad för vintern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0