Vårshopping

Nu när Cindy går så bra, så var det ju verkligen på tiden att köpa henne ett par skor. Hon behövde egentligen en hel vårgarderob, så jag gjorde bort det mesta idag. Efter bra råd från min expert/kära vän/tärna Joanna så slutade det med ett set från Everest på Stadium. Där sprang jag också över en godkänd cykelhjälm, så nu måste jag be Sebbe gå ut och göra i ordning cykeln och cykelsadeln, så att vi kan bege oss ut på tur.

På skobutiken mätte vi Cindys fötter och slutade med en läcker sko i storlek 21. När hon väl fick på sig skorna sprang hon i ett rasande tempo in på deras lager, så att jag fick springa efter. Haha, herregu, är det så här det är? Man vänder bara bort blicken så är dom borta :)



Regnkläder, galonvantar, hjälm, skor, vår/sommarjacka och 2-pack tumvantar.

Ungen fick ha en liten provning här hemma och drunknade såklart i regnsetet i storlek 86/92. Jag tror det blir till att kavla upp och rulla in ett tag här framöver.


Vi får nog testa att gå ut och leka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0