Pustar ut och laddar om

Har just hoppat ur duschen efter att ha varit iväg och lett ett gympapass. Tjejerna var så duktiga ikväll, och som vanligt så hade jag superroligt där jag studsade runt. Det är synd att det tar så lång tid att sätta ihop ett pass, så att man inte kunde göra fler, men tiden finns inte just nu. Jag satsar på att lägga upp ett step-up pass senare om vi får några brädor. Som tur är så är vi fyra stycken instruktörer här i lilla Tväråbäck som turas om att leda, så man kan verkligen inte klaga på variationen. Vi är så lyckligt lottade som har träning här två gånger i veckan.

Sebbe ska iväg imorgon på långtur upp till fjällen, så han passade på att gå och lägga sig samtidigt som Cindy. Det känns konstigt när det är så tyst och lugnt i huset, men jag njuter verkligen.   


Sebbe har visst gått och blivit en Scania-pojke.

Idag kunde han göra kvälla med kranbilen här hemma på gården, så han får upp extra tidigt imorgon bitti istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0