Kalas

Lördagens kalas för våran minitjej vart toppenbra med fullt hus här hemma. Cindy vart nog lite stressad där ett tag och höll konstant ett öga på mig så att jag inte lämnade henne utom synhåll.

Under tiden vi väntade på gästerna gick vi ut på altanen och gungade i 25 plusgrader. Så skönt och vårigt.



Hon fick börja med att öppna ett jätte paket från morfar, som innehöll en läcker svart bobbycar som hon kommer kunna rejsa runt med här hemma. I bakgrunden ser ni lektältet som hon fick av jag och Sebbe på födelsedagen.

Paketöppningen fortsatte med lite hjälp från mamman.

Paketena innehöll fina kläder, leksaker, en stol, böcker, pengar, en gitarr och annat smått. Cindy tackar så mycket för alla paket! Hon har en sån fin familj runt omkring henne.

När alla tackat för sig och åkt hem stannade våra stammisar, familjen Wigerthson på pizzamiddag. Tjejerna busade och till och med pussades en gång.

Senare på kvällen kom våra grannar över och vi drack gott vin och spelade spel långt in på natten. Tror att klockan var närmare 02 när vi tog oss i säng. Lyckligtvis sov Cindy till 07.30, och efter det har vi turats om att sova lite under dagen.

Jag har just kommit hem från cirkelpasset, och ska slänga mig i duschen innan det är dags att spana lite teve.

Godkväll vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0