Full fart till ingen fart

Det var full rulle här hemma igår. Cindy hade superenergi och sprang omkring som en galning mellan traktorn, grävskopan, sandlådan, solstolarna och för att mata Kaninen.

Tyvärr vaknade Cindy med feber imorse, så nu är det mindre aktivitet förståeligt nog. Vi som hade en rolig inplanerad dag i stan vi sett fram emot! Nu måste Cindy bli bättre tills imorgon så att vi kan genomföra cykelfesten ändå när morfar ska vara barnvakt. Hon ska dessutom få sova borta för första gången själv, vilket är fruktansvärt pirrigt för mig. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på att inte få ha henne hos mig under natten, men det kommer säkert att gå jätte bra, förutsatt att hon inte är sjuk.





Igår cyklade vi till badplatsen i Snålltjärn och spanade in vart hon kommer att få bada senare i sommar. Med några kilometers cykling i uppförsbacke var jag nästan redo att kasta av mig kläderna och svalka mig! Det gick betydligt lättare på hemvägen då vi kunde rulla ända ner till Tväråbäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0