Stopp i planeringen

Det är inte alldeles lätt att planera ett bröllop. Det är många bitar som ska falla på plats, och självklart vill man ha superkoll på allt. Just nu känns det som att jag tappat greppet en aningen då jag knappt vet i vilket hörn jag ska ta tag i. Mycket av planeringen kommer att bli en sista minuten grej, då i alla fall jag jobbar bättre under press.

I vårat nästa liv ska jag och Sebbe gifta oss på en strand! Det skulle vara intressant att se hur min blivande man skulle se ut i en hula-hula kjol ;-)

Till nästa vecka ska jag ta tag i min to-do-list, och skaffa mig en bättre överblick på vad det egentligen är som måste göras.

Kommentarer
Postat av: Lina

Säg till om du behöver nå hjälp eller sällskap någon dag :)

2012-04-19 @ 17:16:28
Postat av: Bröllopsmagasinet

När dagen kommer så sitter allt på plats ska du se. :) Om du behöver en överblick på bra saker att ordna så kan du slänga ett öga här! http://www.brollopsmagasinet.se/Artiklar/Planeringen/Nedrakning-till-brollopet/

2012-04-20 @ 08:11:42
URL: http://www.brollopsmagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0