Förmiddags aktivitet

Har just kört ett 45 minuters aerobics pass framför Youtube. Vilken himla bra uppfinning det är! Där hittar jag flera bra step-up och cardio pass som jag verkligen gillar. Har snabbduschat, och ska precis ge mig i kast med städningen här hemma. Det är grus och sand överallt, och känner jag min dotter rätt så har hon nog gjort sin beskärda del av städningen med att äta upp en del av dem.

Cindy ligger förresten och sover i vagnen ute, och har jag tur så sover hon nog några timmar till.

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktiga duktiga du! I veckan börjar jag med lite träning och ny kost, jeeey!



Har utmanat dig i bloggen! :)

2012-04-22 @ 21:58:09
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0