Inte här så ofta

Dagarna går upp och ner, ibland illamående, ibland inte. Ibland jätte ont i ryggen, ibland inte alls så farligt. I lördags var vi på Ikea och där trodde jag knappt att jag skulle ta mig runt utan fick ta pauser hela tiden för att jag skulle orka gå. Trodde verkligen inte att jag skulle drabbas av detta, men börjar inse att det nog är kört för att foglossningarna ska avta.

Hur som helst, det egentliga ärendet för Sundsvalls trippen var att få hem en bokhylla som ska in i Sebbes musikrum (som ska vara klart till lördag). Nu återstår bara tapetsering av ena väggen, sedan kommer det roliga "piffet". Vi passade även på att införskaffa spjälsäng och allt som har det detta att göra, och även skötbord och lite annat smågrejjs. Var riktigt mysigt att stanna till på babyavdelningen, något som man annars bara har passerat. Nu går man dock och stirrar på de ouppackade kartongerna och längtar ännu mer till februari. Tror jag ska be Sebastian att gömma bort bebissakerna så att man inte blir alldeles knäpp =)

Gubben har varit världens bästa och installerat extraljusen på bilen, så nu känns det tusen gånger säkrare att köra runt här i skogen. Förra vintern köpte vi ju även till xenon ljus så nu ser vi bäst av alla ;) Ett tag fick jag för mig att jag skulle hjälpa till, så jag stirrade på instruktionerna, och sedan glodde jag in under motorhuven, men bestämde mig sen för att jag inte skulle ha en chans att klara av något sånt. Herregu så komplicerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0