Skoter och fest med vännerna

Var inte bara bakis imorse då jag vaknade utan hade även en av de värsta träningsvärken jag någonsin haft. Skoterkörningen gjorde verkligen sitt. Det vart ungefär 6 mil igår, och var grymt roligt. Hade hört mig för med grannarna om lederna, så jag lyckades ta mig till Tvärålund igår morse. 2,2 mil enkel. Skoterfolkracet var skoj att titta på, nästan så att man är sugen på att köra själv nästa år. Skulle bara haft mig ett lag och ett härke till skoter. Karlarna kom en halvtimme senare, trots att dom tog bilen. Typiskt män :)

När jag kom tillbaka så fick jag syn på ett skotergäng här på kvarteret så körde dit och surrade ett tag. Hakade på en bit till Vännäs, så nu känner man till lederna hyffsat bra i alla fall. Det första man gör dock är att köra fast mitt ute på åkern. Kände mig lite lätt i den djupsnön kan jag ju säga. Det roliga med den grejjen är att just i det ögonblicket kör Sebbe och Emil förbi med bilen och kollar ut på åkern och säger att det där måste ju vara Linda. Så jag fastnade på bild utan min vetskap, haha. Fick hjälp att ta mig loss av grabbarna som tur var.




Efter körningen så vart det grillpremiär hemma hos oss här på åttan.



Och jag fick inte nog av skotern, så satte mig där ett tag.







Middag och vin med nya vänner och efter det partaj på bygdegården i Tvärålund. Ett jäkla drag! Jag och Sebastian hade våran vanliga bugguppvisning. Ni vet när ingen annan "vågar" dansa så är det oftast vi som är först upp och drar en sväng ändå. Mycket roligt. Vi tog oss i alla fall hem, aspackade, haha, men somnade gott.



Nu ska jag tigga till mig massage, eller typ strykningar eftersom jag knappt rår med någon som helst beröring då jag skriker av smärta. Ska dock ta mig ut med skotern imorgon efter jobbet. Värken försvinner nog så fort jag tagit mig ifrån gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0