Snål shopping typ

Borta bra men hemma är verkligen bäst.

Utgången igår vart riktigt bra. Blues kväll på Droskan och senare O'learys. Trevligt folk och bra musik, och som vanligt stod jag och Sebbe för dansen. Så fort det spelar en trubadur på krogen dansar vi riktig hederlig styrdans, och sedan får vi antagligen skämmas en stund, men roligt är det i alla fall.

Idag har vi hunnit med loppis, skivmässa och storhandling. Vi kom hem med en hel del fynd som ska få plats här hemma. Just nu är det dock ett enda stort kaos i och med att vi har köket i bitar. Målet är att vi ska vara klar på torsdag kväll, lagom till Valborg.

Här är några av gobitarna vi fyndade...



Loppisfynd för 5 spänn. Kommer passa bra in på min planerade installation i köket. Ni får se i veckan :)



Lp-skivor med riktigt bra ljud. Vi lyssnar för fullt just nu.


 



Kunde verkligen inte hålla mig, så det fick bli två svarta funky krukor också.

Jag skickade även en liten beställning med mamma som var på Ikea igår, så där i påsen finns det några spännande saker också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0