Jag glömde...

Kom just på att Sebbe inte alls satt i sitt musik rum, för en kväll förra veckan fick han för sig att flytta ut, och spackla igen allt. Nu är det oslipat och väntar på att någon vänlig själ ska förbarma sig över det. Jag har försökt att intala mig själv att jag inte ska lägga mig i så mycket med val av färg och sådant, eftersom det faktiskt är 'hans rum', men har insett att det blir svårt. Hans senaste idé var svart tak och rött på väggarna, och då tycker jag det har gått lite långt. Jag skulle få hjärtklappning varje gång jag gick förbi. Ska gulla in mig hos honom och ge lite diskreta tips på vad som kan vara fint tillsammans med hans lp-skivor och gitarrer och förstärkare och gud vet allt vad han har där.

Det har förresten snöat här idag, så nu har vi ännu mer snö. Det vita från träden har dock regnat bort, men all snö ligger i alla fall kvar på marken.

Snart ska jag slå på Paradise Hotel och gotta mig i intriger och skandaler och lite ligg här och var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0