Weightloss, yes please.

Jag har ett tiotal jeans liggande i garderoben som är stört omöjliga att få på. Ända sedan jag var gravid i vecka 25 har jag därför endast kommit i stretchiga leggings och strumpbyxor, men jag känner mig urless på det. Under graviditeten gick jag upp 21 kilo, och dom där sista 4 kilona som är kvar sitter som berget runt magen.

För tre år sedan testade jag och Sebbe LCHF (Low Carb High Fat), som vi sedan kört i omgångar, och det har givit tydliga resultat. Nu tror jag att det är dags för en runda till i och med att jag slutat ammat. Tyvärr får det vänta en vecka, då vi har Ica Matkassen som kommer på måndag. Efter nästa vecka kommer jag att avboka den, och då får vi köra igång på allvar.

Som vanligt kommer jag klösa på väggarna, och riva i skafferiet efter något sött, men det är bara att härda ut. Sötsuget släpper efter några dagar.


Min absoluta favoritfrukost bestående av ägg och bacon ska jag med gott samvete frossa i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0