Shopping

Nu har vi fyllt på förråden här hemma. Oftaste sticker vi till Ica Maxi en gång i månaden och bunkrar upp. Sebbe går jämt omkring och suckar och stånkar inne på affärn och undrar om vi aldrig kan bli klar :) Jag däremot skulle kunna gå i timmar och bara strosa runt och lyfta och pilla på alla saker.

Köpte en hel del nya kläder till gumman också på Strömpilen. Storlek 62 börjar va på gränsen, så har köpt allt i 68 som vi kan lägga in i garderoben. Det fanns massor på rea, vilket var perfekt. Hon fick en jätte söt jacka som kommer passa bra i sommar. Jag hittade ett par ballerina dojjor åt mig som jag hoppas inte ska skava. Får gå in dom här hemma först.

Har också hunnit med att göra lite andra ärenden och även hälsa på hos Cindys farmor idag. Väl hemma startade vi grillen och åt gott. Såg äntligen Änglagård 3, men det var då verkligen ingen höjdare. En klar besvikelse tyvärr.

Dags att gå en trappa upp och göra läggningsrutinerna för älskade, underbara C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0