Heat

Här pluppar det ut bebisar från alla håll och kanter, men framför allt runt omkring oss. Nyaste nytt är en liten pojke som våra bekanta i Tvärålund äntligen fått. Grattis säger vi till er! Vi var förresten och hälsade på igår kväll, så vi fick lukta på en liten go en.

Karln i huset är på skivmässa i stan, jag röjer upp här hemma och går emellan ut och lägger mig på altan där tempmätaren visar 18 grader i skuggan. 45 grader inne i kuvösen, så jag fick öppna upp lite för att inte svettas ihjäl. Det är verkligen härligt idag.

Brorsan är i Turkiet och har det gött med all exclusive. Är väl inte ett dugg avis... Hrmm. Skulle inte sitta helt fel med ett glas vin på en balkong i ett varmt land. Måste verkligen försöka övertyga Sebbe om att det faktiskt är helt underbart att åka utomlands, men det sitter långt inne för honom att ens komma på tanken att vi skulle sticka iväg en vecka. Har kämpat i tre år att övertala honom, men han verkar svårflörtad. Kanske det går lättare nu när vi har Cindy. Ska genast sätta igång med lite tjatande när han kommer hem.


Kommentarer
Postat av: samme

heter det inte all inclusive :) all exclusivelät mindre lyxigt :)

2011-05-11 @ 18:39:35
Postat av: linn

mina syrror åkte till turkiet igår,, fusk.. ja jag har en oxå en karl som inte gillar utomlands.. men ta de lugnt me cindy å värmen!!



// Linn

2011-05-12 @ 19:26:28
Postat av: Linda

Hehe, all exclusive lät ju värt att betala för! Ibland går det undan när man skriver :)

2011-05-13 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0