Flyttbar bebis

Idag har det inte blivit många knop. Har passat på att vila tillsammans med Cindy. Att gå ut har inte varit tänkbart då det regnat här mesta delen av dagen.

Har dock hållit på med en speciell sak som ska få vara med på dopet. Tycker det blir riktigt bra faktiskt. Sebbe ska få syna när han kommer hem.

Är förresten så otroligt sötsugen så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Tänker skylla allt på amningen :) Det ammas ju rätt flitigt måste jag ju också säga. Räknade antalet gånger jag tog fram tissarna under ett dygn, och det vart inte mindre än 15 gånger. Varierar säkert något beroende på dag. Det känns snarare som hälften skulle jag vilja säga. Hon är en riktig snabb-ätare och slukar i sig massor på 5-10 minuter. Rätt skönt med tanke på att när hon var riktig lill-bebis tog det 40 minuter.

Här är några av favoritsakerna att göra på en dag:


Ligga på mage och smaka på handen.


Slå på leksakerna i babysittern. (Funkar ett tag, bra mycket längre än tidigare i alla fall.)


Spana på de hängande mobilerna i babygymmet. Och försöka smacka till dom.


Och att sitta i mammas knä och titta på lampan i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0