Snart är snön borta på riktigt!


Årets första blomning här på Rönnvägen.

Det känns väldigt vårigt just nu, trots den hemska blåsten. Jag och de andra mammorna höll på att flyga iväg imorse på träningen. Det gick ändå bra, och jag känner mig betydligt starkare när vi kör plankövningar och när vi håller på med backträningen. Den är verkligen inte att leka med vill jag lova. Det bränner i benen och man får kippa efter andan då man är färdig. Härlig workout!

Ikväll var det min tur att leda gympa, men jag kom hem igen efter tio minuter då det endast kom en person, så vi beslöt att inte köra ett pass. På så vis märks det verkligen att det är vår, då folk väljer att börja springa ute istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0