Avsockring pågår...

Jag håller på att avsockra mig, och är nu inne på tredje dagen. Tredje dagen från hell. Mitt huvud håller på att sprängas, jag känner mig helt matt i kroppen och har väldigt dåligt tålamod. Det är nu man inser hur pass beroende kroppen har blivit av allt socker och alla kolhydrater.

Under de senaste fyra veckorna har jag verkligen kommit igång med träningen på allvar, och har kört 5 pass varje vecka. De första veckorna tänkte jag skulle vara en testperiod då jag skulle öka på träningen och äta som vanligt, fast undvika sötsakerna.

Resultatet har blivit +1 kg, vilket jag innerligt hoppas har förvandlats till muskler, då jag har en hel del styrka i mina träningspass. För säkerhets skull har jag mätt mina mått runt stuss och midja, för att inte helt se mig blind på vågen.

Jag inser även, att endast låta kosten vara som vanligt, inte riktigt hjälper i min viktnedgång och tänker istället försöka mig på en period då jag undviker kolhydrater och socker. Hur tusan ska jag klara mig utan min godispåse på fredagkväll...?


Hoppas innerligt att det kommer fungera hos mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0