Tapetsering i liten skala

Den här tiden på förmiddagen då Cindy sover sina två timmar är guldvärd. Då hinner jag göra en massa saker som ligger och väntar. Eller så gör jag helt enkelt bara saker som är roliga.

Har just tapetserat klart Cindys koja. Jag valde att använda mig utav fyra olika tapetprover som jag tyckte vart jätte fina tillsammans. Nog för att jag gillar svart och vitt, men när det gäller barn ska det vara färg i massor.




Det är lite svårt att förstå hur pass stort det är på bild, men jag får plats där inne och Cindy kan sitta och har ändå plats kvar till taket.

Har också just penslat på andra lagret färg på en liten vägghängd korg, som jag gjorde på slöjden i lågstadiet. Den hade jag tänkt ska få sitta där inne och innehålla lite leksaker. När den har torkat ska jag visa fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0