Snark

Tyvärr missade jag ett Meandi-party igårkväll som jag sett fram emot länge. Både jag och Sebbe kände oss helt färdiga, och stannade därför hemma. Om man var trött igår, så får man nog lägga på lite trötthet idag med, för i och med att Cindys tänder ploppar ut en efter en, så sover hon inte särskilt bra. Inatt tog vi över henne till våran säng, och hon vart nog lite förvirrad då det var så mörkt och var tvungen att utforska allt. Hon ställde sig upp, hoppade, slet i våra hår, bet mig i magen, slog på Sebbes rygg och rullade sjuttontusen varv runt, runt.

Sedan valde hon att bosätta sig i mitt halsveck resten av natten, så speciellt god sömn fick man inte.

---

Efter nyår öppnade äntligen våran förskola här i byn, och idag är det invigning, så jag och Cindy ska knalla över efter lunch och fika och fira. Ska bli kul att se vart det är någonstans hon ska få tillbringa sina dagar från och med augusti då hon ska skolas in. Hoppas det är massor av andra barn där så att hon får leka av sig lite, då det är sportlovsstängt på Babyöppet i Vännäs.

Nu ska jag till köket för lite barnmatslagning. Cindy äter mycket av våran mat nuförtiden, men det är alltid bra att ha ett rejält lager så att man aldrig blir helt ståendes. Det har funnits så mycket mat att jag aldrig ens har öppnat en barnmatsburk från affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0