Klänningsjakten har just börjat

Jag har provat min första brudklänning! Den är superfin, och behöver bara några få justeringar för att sitta som ett smäck. Men för att bli helt säker på att hitta just den rätta klänningen, så ska jag ta med mig Emilia och ge mig ut på en bröllopsklänningsturné. Jag behöver dock en barnvakt till lillgumman, för det blir nog tyvärr ingen succé att ta med henne så hon får slita och äta på klänningarna.

Min fina tärna, Joanna, har redan hittat sin klänning och den passar perfekt till vårat tema som är vitt, rosa, lime och glas. Hon ringde igår och var livrädd för att hon skulle snubbla i kyrkan, hehe :)

Vi hade ju som sagt en liten träff med våran toastmadame och hennes syrra i onsdagskväll, så nu börjar det falla bitar på plats som har känts lite oklara. Vilken tur vi har som har just dom som hjälpredor. Det är verkligen otippat vilka de är, men mer än så tänker jag inte avslöja :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande :) ska verkligen bli kul å få följa allt här :)

2012-03-09 @ 13:01:08
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0