Helgen är ju så bra

Cindy kvittrade en vacker sång ifrån sin säng redan 05.35 imorse, precis som hela denna vecka faktiskt, så här är vi vakna sedan länge. Förutom Cindy som redan gått och lagt sig igen. Jag tror även Sebbe somnade på soffan för en stund sedan.

Då vi mest hållit oss inne i veckan så bestämde jag mig för att ta med mig lillan till stan en sväng igår, för att se annat än det vi vanligen gör. Vi for på Barnens Hus för att se om de hade kvar något av sin 50% rea, och hittade två fina klänningar från Name It. Vi tog också en liten shoppingrunda på Ersboda och Mariedal innan vi åkte och fikade hos mormor.

På kvällen fick vi besök av Alex, Lina och lilla Leo, som är 2 månader yngre än Cindy. Barnen var lite nyfikna på varandra, men lekte mest för sig själv ändå.

Ikväll får vi grillgäster och ytterligare en lekkamrat till Cindy på besök, så vi kommer verkligen ha en toppen helg. Dessutom ska jag iväg nu klockan 12 tillsammans med Emilia och prova brudklänningar! Iiiiihhh. Vad verkligt det känns nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Här vaknade Wilma kl 5!! Men gav lite ersättning, bytte blöja och fick hon att somna om efter ett tag så vi steg upp kl 7:10 :-) vilket är sovmorgon för oss ;)

2012-03-17 @ 10:43:08
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0