Gott i glasen

Vi har börjat fundera lite på vad vi ska välja för vin till maten och vilket bubbel vi ska ha till brudskålen. Här hemma har vi ju en vinproduktion i en liten mindre skala, som tyvärr inte kommer räcka till allihopa på bröllopet, så vi kommer såklart lägga en beställning hos Systembolaget.

Då vårat tema är vitt, rosa, lime och glas så kanske det passar med rosa bubbel till och med. Det ser ju himla festligt och läskande ut!

Dessutom räknar vi med att i princip alla våra gäster är alkoholister, så det kommer att göras en riktigt stor beställning :) Det ska ju faktiskt bli fest!

Kommentarer
Postat av: Lina

:) Det var kul att få komma, älskar att få vara i tväråbäck, det väcker så många fina minnen från min barndom då jag var med min mormor. :)



Ja du tro mig att jag har försökt övertala karln, men tyvärr är det inte bara jag som bestämmer. :( Då hade vi lätt flyttat dit. Älskar allt som har med den byn att göra. Förutom att järnvägen eventuellt skulle gå rakt över min mormors åker, det ogillas starkt.



Hoppas allt är bra med er, och vad kul att följa planeringen inför brölloppet :D



Kramar

2012-03-26 @ 21:56:33
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0