Feber och blodad pappa

Har just lagt lillan med konsekvenserna av 1-års sprutorna som hon fick idag, nämligen feber. Det är ju verkligen typiskt. Hon håller precis på att repa sig från sin förkylning och snorande, och så får hon feber istället. Hoppas det är kortvarigt, så att vi kan hitta på något roligt i veckan.

Pappa Sebbe befinner sig just nu runt Vilhelmina någonstans och kommer nog inte hem förrän 23-24 ikväll efter en jobbdag som började redan klockan 7. Han ringde efter att han skickat ett spännband rakt på näsan, och det sprutade blod, och inte ens tre plåster stoppade upp. Får hoppas att det inte blev ett jättejack.

Nybadad för någon dag sedan. Betydligt piggare än ikväll.

Nu måste jag leka rörmokare då det ligger kvar vatten i båda hoarna i köket sedan imorse, och det är helt stopp. Jag tänkte vänta på Sebbe, men det blir ju för sent, så nu måste jag lägga mig under diskbänken och skruva bort vattenlåset. Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till! :-D

2012-03-20 @ 20:11:10
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0