Träning

Ända sedan vi flyttade hit har jag varje termin blivit tillfrågad att leda gympapass. Det är inte först nu som jag känner att jag har tid. När vi var nyinflyttade ville vi hålla på med huset, när jag var gravid kunde jag ju knappt röra mig, och så länge som jag har ammat så har jag tackat nej. Nu känner jag mig på g, och har precis plockat fram ett gammalt pass jag haft liggandes sedan 2007. Det året utbildade jag mig till hälsocoach, och under den tiden satte jag ihop en hel del olika träningspass. Musiken känns inte så update, men den ska jag byta ut.


Våran examen 2007. Lägg märke till mig; nummer fem från vänster! Tokbrunt hår, och på strålande humör.

Ett halvår senare träffade jag Sebbe, och tills dess hade jag skaffat mig blont hår igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0