Skoterdag

Jisses, va träningsvärk jag har efter gårdagens skoterkörning. Jag och brorsan stack ut redan vid 09.30, och lederna var precis nysladdade, så det kändes precis som att köra på E4'an. När dagen var slut skumpade vi istället fram i minifart då alla räcermaskiner (inklusive vi) kört sönder den.

Leffe fick sitta bakom medans jag körde hela tiden nästan. Absolut en av höjdpunkterna detta år! Vi är ju i princip uppvuxna på en skoter, och det är definitivt ett av våra största intressen. Så synd att jag och Sebbe inte skaffat någon än.

Skoterdemot i Stärkesmark lockade under tiden vi var där ett 150-tal skotrar från alla möjliga håll. Roligt att sätta grannbyn på kartan med såna här evenemang.

Lite blandade bilder från dagen:







Vi körde hem vid lunchtid för att ta en liten paus, och då fick Cindy åka skoter med mamma för första gången. Det var ingen hit! Hon grinade och skrek sig igenom den lilla bit hon åkte. Hon vart nog skrämd av det höga mullret tyvärr.



Stackars liten... Vi får ge det ett försök lite senare igen, eller så får hon sitta i pulkan tillsammans med Sebbe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0