Matsal

Mitt träd tycktes ha gjort sitt här nere i matsalen, så vi flyttade upp det till sovrummet, där vi redan har lite "trädtema". När vi var på Ikea sist kompletterade vi istället med ett femte köksskåp som fick komma upp på väggen och förlänga vårat så kallade sideboard. Vi har ännu ingen toppskiva, och när det dröjt så här länge hitills, lär det ju dröja ännu längre innan det kommer på plats.







Jag väntar ännu på att få upp mina inköp från Moderna Museet, men jag behöver ramar från Ikea. Ramar i den storleken finns inte att få tag på i Umeå (har ringt runt och kollat), så om det finns någon vänlig själ som ska ner till Sundsvall snart så hör av er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0