Workout day

Liten gick och la sig med 39,5 graders feber. Hon har legat på Sebbes mage hela kvällen och inte velat göra mycket alls. Fått i henne lite yoghurt, välling och vatten. Hoppas att natten förflyter på bra, och att hon mår bättre imorgon.

Jag missade att säga godnatt till henne ikväll då jag varit iväg på ett cirkelträningspass med löpning. Vi fyra som var där var alla trött och less på att inte kunna vistas utomhus i den här kylan så vi jobbade på riktigt bra för att bli av med rastlösheten. Jag boxades så jag började blöda på knogarna.

Nu har Sebber åkt till Vännäs för att spela innebandy, så vi hann bara en snabb puss, och sedan skulle nästa iväg på träning.

God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0