Vill ut

Det spritter i benen på mig när man tittar ut genom fönstret. Strålande sol och blå himmel. Och såklart över 20 minusgrader... Jag och Cindy har fått hålla oss inomhus några dagar nu, för nu tycker jag faktiskt att det är för kallt att gå ut med en sådan liten. I källaren har temperaturen sjunkit från 19 grader, ner till 15. Vi brukar inte ha värme på där nere, och nu drar man sig lite för att gå ner till tvättstugan och fylla på pellets.

Istället har jag just klickat hem några födelsedagspresenter åt henne som jag spanat på ett tag. Jag tror att hon kommer tycka om dom :)

Nu när Cindy sover så bra funderar vi på att börja göra i ordning hennes rum. Mest för att jag vill inreda. Har ju haft dessa idéer så länge att jag verkligen vill göra dom till verklighet. Men samtidigt så sover vi så bra ihop alla tre i samma rum, så vi har nog ingen brådska ändå.


Är smått sugen på den här fina stjärntapeten från Midbec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0