Tröttare än tröttast

Det var länge sedan jag kände mig så trött som jag har gjort idag. Cindy vaknade för första gången på flera, flera månader före klockan 7 imorse. I normala fall hade det inte gjort så mycket, men jag tror att klassåterträffen i helgen satte sina spår. I lördags var det alltså dags för alla 86'or runt Umeå området att träffas på Universum. Vi var fem i våran klass som träffades innan, och det var mycket trevligt att umgås. Maten var dock urdålig, och vinet till maten fick man betala själv. Lite mer hade man nog förväntat sig för 330 kronor. Tror att de flesta vart besvikna. Annars var det jätte skoj att surra med gamla klasskompisar.

Vi drog vidare på All Star och hängde, innan brorsan skjutsade hem mig. Sebbe gav mig sedan en härlig sovmorgon till 10 dagen efter. Trots det är jag urtrött, och var tvungen att sova 2,5 timme tillsammans med Cindy nu på hennes förmiddagslur.

Har just kommit in efter att ha styrt barnvagnen uppför mördarbacken till grannbyn. Jag hade klätt mig alldeles för varmt och var dyngsvettig nu när vi kom in igen.



Cindy tyckte det var väldigt soligt och var glad att hon fick ha solbrillor.

Ikväll ska vi på återträff på Bvc med föräldragruppen, men vi vet redan två som är sjuka, vilket är jätte trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0