Sov då lilla barn

Vårat sovexperiment med att Cindy skulle sova endast en gång på en dag, tycker jag misslyckades. Istället för att hon sov länge och gott, vaknade hon och ville sova med oss, och dessutom tyckte hon att det var morgon redan 05.55. Den här ungen brukar normalt sova till 08, så nu vet jag inte riktigt vad det har tagit åt henne. Imorse tror jag dessutom Sebbe höll på att riva huset, eller vad han nu sysslade med, så kanske vaknade hon på grund av en bullrande pappa.


Nu på morgonen har hon ritat sin första teckning med kritorna och ritblocket hon fick i tidig födelsedagspresent av Joanna och Edwin. Av någon anledning tyckte hon att det var mer intressant att stoppa dom i munnen :) Precis som igår då hon klöste loss snö från vagnshjulen och åt. Och åt. Och åt, innan jag upptäckte vad hon höll på med.

Jaja. Lite skit lär väl inte skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0