Sleeping issues

Jag fick ett infall att jag måste gå till frissan idag, och höll på att ge upp med att ringa runt, när jag tillslut fick en tid för klipp och färg i stan. Normalt går jag i Vännäs, men där får jag ingen barnvakt på dagen, så nu ska jag lämna ungen hos mamma en stund.

Sedan jag slutade amma för två månader sedan har håret totalt säckat ihop, och blir flottigt och hemskt väldigt fort, så jag hoppas det går över snart och blir som vanligt.

---

Vi har börjat undra om Cindy inte lider av någon sorts nattskräck just nu. Det har varit gallskrik från ingenstans flera kvällar/nätter i rad, och ibland är hon alldeles okontaktbar, och vägrar dessutom sova i sin egen säng. Det brukar gå över efter ett par minuter, och hon får somna om mellan oss. Inatt tyckte jag så synd om Sebbe som fick minimal yta att sova på då Cindy gosat upp sig hos honom, så jag lyfte försikigt över henne till sin egen säng igen. På morgonen är det ju förstås som om ingenting har hänt.

Man önskar ju att dom kunde prata och tala om vad som är fel... Tänder, mage, mardröm... Who knows.


Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt du får fara och fixa håret, vill jag med men det tar jag nog efter utlandet :) usch hoppas Cindy får sova snart och ni så att det där vänder, hoppas verkligen inte Wilma drabbad av det, låter så hemskt. Ha en bra helg nu å ha kul på klassåterträffen :-)

2012-02-24 @ 12:47:33
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0