Pysselprojekt

Även om vi inte börjat med Cindys rum, så ska jag ändå precis ge mig i kast med en liten detalj till hennes kommande place. Med tanke på att det snart är födelsedag, så får det bli en liten installation då istället.


Det ska bli vimplar såklart!

Det är ju himla poppis med vimplar nuförtiden, och jag måste säga att jag är en riktig sucker för det jag med. Om jag skyndar mig hinner jag nog klippa ut några stycken i alla fall, innan lillungen vaknar. Hon mår betydligt bättre idag, och är feberfri. Våran gissning är nog att det var tanden som ställde till med alla bekymmer.

Dessvärre är det nästan -20 grader idag också, så våran promenad får kanske vänta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0