Man kan göra mycket

Vissa dagar hinner man verkligen ingenting på, och ibland får man en massa gjort. Precis som idag, då jag hunnit skotta uppfart och tak, pyssla (ni ska få se, håll ut!), gått en jätte promenad, lagat flera maträtter och lekt i massor. Sötaste dottern har varit på bra humör och gillar att ta hand om sin mamma. Hon ska mata, klä på, pussa, och förklara för mig hur man leker med sina leksaker.

Idag har jag även testat att endast låta henne sova en gång, vilket framåt kvällen resulterade i en grinig unge som absolut inte kunde umgås med Sebbe, utan bara med mig. Nu hoppas jag att hon sover bra och inte vaknar före 07. Jag är alldeles för trött för att gå upp den tiden :)


Igår hade jag en sur unge.

Idag, en sådan som tog sitt pick och pack och skulle dra.

Och en sån som rynka på näsan åt en mamma som skulle fota.

Men också en sån som skulle njuta av solen ett tag.

Nu ska jag joina mina älsklingar som gick och la sig för två timmar sedan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0