Gårdagens busheter

Det är inte först nu som jag faktiskt märker att Cindy verkligen har nytta av att gå till exempel Öppna Förskolan. Där får hon träffa andra barn, det finns nya leksaker och massor av spännande utrymmen och vrår. Igår var vi i Vännäs tillsammans med mamma Linn och Tilde, och hon och C är så gulliga med varandra, och fattade tycke redan när dom var pyttesmå (vi går i samma mammagrupp). Under sångstunden höll de varandra i händerna, och sedan följer dom efter varandra vart den andra än studsar/kryper/går.

Cindy är rätt så våldsam av sig och har ju såklart inte riktigt fattat att man måste vara försiktig mot små bebisar, men med Tilde så leker dom bredvid varandra utan problem.

---

Igår kväll körde jag mitt gympapass, och efteråt fick jag så bra respons av damerna att det kändes superbra. Jag får verkligen en kick att leda dem, och det finns inte en sekund när man har tid att lata sig, utan det är järnet hela tiden. Det passar utmärkt nu när jag bestämt mig för att gå ner 4-5 kilo, och i kombination med LCHF, för jag ligger redan -2 kilo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0