Friskluft och frisktjej

Efter sådär tio dagar har jag och stumpan äntligen fått komma ut och ta en promenad. Förra veckan och helgen var det 30 minusgrader och kändes därför inte så lockande att gå ut. Idag stötte vi på en farbror som pratade om ett gammalt fotografi i tio minuter och jag förstod inte alls mycket av någonting han sa. Jag nickade artigt och hummade lite. När Cindy protesterade efter den långa pausen kunde jag ursäkta mig och promenera vidare.

Jo förresten, she's back! Förutom att hon bara dricker välling och äter lite kex är hon just nu friskförklarad. Hon har varit en ängel idag och vi har verkligen haft en toppen dag.

Sebbe hann äta middag med oss innan vi skyndade iväg till flygplatsen för att vinka av honom. Han ska tillsammans med en kollega gå en kranbilsutbildning i Stockholm, då han i mars ska byta arbetsuppgift. Så med andra ord blir det en tråkig helg för jag och lillan. Tror att vi måste hitta på nåt ändå.


Jag matchar vagnen med min röda jacka. Vet inte hur många okända människor som sagt det när vi gått på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0